Daha oncede bu soruyu sordum ama artık endişelenmeye başladım bugün 18+0olduk rahminde anlatılmaz ağrılar oluyor bu agrım yaklaşık iki aya yakın var yatarken oturken yürürken ağrısı biraz daha siklasmaya başladı buna esliken bel ağrısı artı bebeğimin 3gundur karnımda çok kasildigini top haline geldiğini hissediyorum normalmı acaba bir haftadır ruhsal sıkıntılarım var sıkıntıdan da olabilir mi yoksa erkn doğum belirtisi mi 🤦♀️😔