Bende sezaryeni bekliyorum haftaya perşembe günüm, o zamana kadar gelirde diye kendimi dinliyorum zaten kaç gündür sancılarım oluyo ama sık aralıklarla olmadığından gitmiyorum hastaneye dün gittiğimde nstde bişey çıkmadı mesela, sizin nasıl oldu sancılar nereden girdi sıklaştımı