RknRns21 Merhaba kızlar doktorum bana fitil vermişti daha önce (GYNOMAX XL) ama adetim başladı hemen ve yoğundu kullanmadım. Ama bu ay çok az ve kahve rengi tarzında kanamam var. Tabi enfeksiyonum da var sizce almalı mıyım ?