EsraOezbk Canım ben şuan 33. Haftalığım ağrılar başladı onlardan uyuyamıyorum yaklaşık iki haftadır. Bebişlerimiz bu trimester de kilo aldıkları için karın rahim iyice genişliyor büyüyor ve ağrı olarak size geri dönüşüm yapıyor. Ellerim ayaklarım şişti tuzu azalttığım ve suyu fazla tükettiğim halde. Ayak ve bacak huzursuzluklarım var magnezyum kullandığım halde🤣 uyutmuyor bildiğin çekşyorlar ayaklarımı bacaklarımı 😁 kaşıntı oluyor arada karın büyümesinden kaynaklı uyus olmuş gibi😅 banyo yapıyorum süt içiyorum gecenin herhangi bir saat diliminde 4 lerden 5 lerden bahsediyorum🤭🤭😂 yani kısaca Doğum korkusu akla gelmiyor sıkıntılardan dolayı bir an önce zaman geçsin sıkıntılar bitsin yavrucağı kucağımıza alalım isteniyor 🤲🏻🤲🏻❤️