ilke19- Renkliler ve beyazları bir yıkamak için domol un ve dr beckman in mendilleri varmış. Kullananlar var mı tecrübeli anneler ?
2Mucizelerim- ilke19- domol kullandm bugün ve memnun kaldım mendilin biri masmavi çıktı 😂 iyiki almışım dedim
Arasmom2021 ilke19- kullanıyorum sürekli kızlar çok iyi hatta o biraz büyük ikiye bölüyorum ortadan güvenle kullanın
ilke19- 2Mucizelerim- koyu beyaz ayırmadınız dimi kaç mendil Attınız ? Yeni kıyafetler olduğundan tırsıyorum ya akarsa diye 😂
Mrvgl ilke19- Kullandım canım. Mendilde pembelik vardı, renk veren bir şeyler olmuş ama.kiyafetlerde asla bir şey yok. Mendil çekmiş rengi 💃
2Mucizelerim- ilke19- valla canm ben ayırdım hepsini yoksa mahvolrdu nolrsa olsun riske atmadm o kdarani
nkt7- ilke19- ben beyazları yıkarken beyazlar için olanı renklilerle de renkliler için olanı atıyorum. Renkli beyaz karışık atmadım
ilke19- Mrvgl 0-3 aylık kıyafetleri az aldım çabuk büyüyo dedikleri için tek tek ayırmaktansa bu mendil iş görürse beyaz renkli hepsini bir atım diye düşündüm . Bugün aldım ama henüz denemedim iyi cesaret etmişsin ya akarsa kaygısı var hala bende 😂