Gltz canım benmde bekarlıktan vardı zaten hamileliğimin başında ciddi bir kabızlık yaşadım ve zorlanırken daha da çoğaldı 3 tane vardı bende hemoroid doğum içim bende çok tereddüt etmiştim doktoruma sordum engel değil tabi ama doğumda şişer doğum sonrası birkaç gün acı verir dedi öylede oldu 😁 çok kolay bir doğum yaptım ama iç dikişim çok fazla olmasına rağmen hemoroidten dikiş acısı yaşamadım resmen 😁he çokmu dayanılmaz dersen değil tabi normal zamanda kabız olduğunda acır oturamazsın ya aynı öyle oldu doğumda 4 e çıktı bunlar ıkınmaktan şişmişlerdi o beni oturup kalkarken zorladı 3-5 gün sadece ama oturma simidi ile oturdum kolaylık oldu benm için kantaron yağı ve çay ağacı balmı ile 4. Gün indi hepsi birşeyim kalmadı yani ☺️ Çok korkulacak bir durum olmuyor yani sadece doğum sonrası bir süre beslenmene dikkat et baharatlı şeylerden uzak dur ✋🏼 ben 5. Gün düzeldim diye kahvaltıda sucuk falan yemiştim hooop tekrar şişti 🤦🏼♀️