İyi geceler arkadaşlar. 30+3 teyim. Bu akşam az kahve akıntım oldu. Devamı gelmedi sanki. Değişik olarak normalde 30dk 4500 adım yürürken bugün doktorumun 7000 yürümelisin demesiyle 1 saatten fazla yürüdüm ve bayağı yoruldum. Bundan olabilir mi, başına bu tarz birşey gelen var mı?