Smy238 Doktorda bir ihmalkarlık göremedim ben, size gebelik planladığınız için öncesinden folik asit vermiş. Hamile kaldığınızda da kullanmayı bırak demediğine göre kullanmaya devam etmeniz gerekirdi. Zaten folik asitin gebeliğin ilk 3 ayında kullanılması gerektiğini ve önemli olduğunu herkes bilir. 8 haftalıksınız sanırım hala bazı şeyleri için geç değil içebilirsiniz, bende gebeliğimi 6.haftada öğrenmiştim ondan öncede folik asit içmiyordum o dakika itibari ile içmeye başlamıştım . Sorun olmaz yani merak etmeyin, içmeye başlayın ❤️ Sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah 🌸