Nurceren merhaba bende yicem sanırım kafayı diyet e başladım bugün ama çok mutsuzum bir gram tatlı YÖK 🙄hadi diyeti uyguluyorum normal çıksa bari hep yüksek çıkıyo açlık az önce 160 çıktı şoka girdim bi saat sonra tokluğu ölçücem Oda tekrar yüksek çıkarsa bi sağlık ocağına gidip cihazı kontrol ettiricem.. Pazartesi tekrar kontrol var şeker oranlarım düşmüşse insülin e başlıcakmışım 🙁Korkuyorum ya ve çok tedirginim .. En son muayene de bebeğim 30 a girerken 1978 gr çıkmıştı ve 2 hafta önde demişti şekerden olabilir mi acaba ..