Bbekirimisil Merhaba anneler bugün doktora gittim ve bebegi dogum kanalına girdiğini suyunun azaldığını ve sürekli yatmam gerektiğini söyledi yoksa erken dogum yaparmışım çok üzgünüm bebeğim daha 32 haftalık ve 1700 gram. Benim gibi olan erken doguran var mı 😔
muhamedalininannesi Bbekirimisil merhaba canım ben 28 haftalıkken gittim bebeğim doğum pozisyonunu almış plasenta da aşağıda dedi yat dinlen erken doğum riskin var dedi ama gel gör ki bi kızım var ve hiç yardım edenim yok yine azar azarda olsa kendi işimi yapmaya çalıyorum
[silindi] Bbekirimisil kanala girdi hemen doğum yapacaksın diye bir kural yokki sen doktorunu dinle sürekli yat bu haftalarda doğum yapan çok gebe gördüm bebişler de sağlıklıydı genelde ama bir süre yenidoğan yogunbakımda kalan da oluyor sen stres yapma kötü etkilenme