Yaseminnisa Kesinlikle doğru, vücut yapısı ve deri dokusuyla ilgili , benim hatta cildim kuru diye düşünürdüm, iç karnım geniş ve sadece bebe yağı kullandım, o da çok düzenli sayılmaz sadece gece yatarken ve ilerleyen haftalarda düzeni oturttum diyeyim, hiç çatlak yok. Kimisi neler neler sürüyor düzenli çatlıyor, demek ki yapısal bir durum 😬😊