Dorukela İyi günler arkadaşlar bize doktorumuz 12 hafta 4 günlüktük kız dedi iki defa baktı ancak şimdi gidişimizde 17 haftayıda bitirmiş olucaz cinsiyet netleşmesi ne zaman oluyo yada kaçıncı haftada bilgisi olanlar yazabilir mi şimdiden teşekkür ederim 🙂🤰🏼
Mnevvr53 Dorukela banada 12 inci haftada kordon degilse erkek demisti 16 inci haftada cikintisi var erkek gibi erkek gelebilir dedi kizimada 3 kez sordurtmustum bunada 3 kez sordurtcam ayrintili usg de kesin diyorlarlarmis bende sordurtcam 😃😃😃 vakalim
hatice_Akyalcin Dorukela Bebeğin pozisyonu ve doktor tecrübesi çok önemli bu konuda bana 16. Haftamda yüzde doksan beş kız denilmişti 20. Haftamda erkek olduğunu öğrendim 23. Haftada detaylıda kesin erkek denildi yani 20. HAFTAMA kadar kız bildim şok oldum sonradan 16. Hafta cinsiyet için uygun bir hafta şuan 25. Haftamdayim her gittiğimde soruyorum artık 😄
Dorukela Mavi87 teşekkürler canım benim heyecanla netlesmesini istiyorum minigimiz için alışveriş yapalım diye 🙂🤰🏼
Ozge20ulu Banada 12 haftada kız dedi ama 16 hafta dan sonra belli oluyor kesin ama tabi gösterirse afacan😜geçenlerde burda 7ay göstermedi dedi bı hamile bayan
Dorukela Ozge20ulu eyvah desene canları nasıl isterse o zman belli ediyorlar bizimkisi makineye göre ellerini felan hep gosteriyo hatta ilk arkası dönüktü 🙂🤰🏼
Elostugra Ozge20ulu benimde Bi tanıdığıma 35 haftaya kadr kız dedi doktor ama erkekmiş herşeyi pembeydi bazen hiç anlaşılmıyor
Nuray23 Bana da 12.haftamin icinde kiz dedi. Ama alisveris icin 17.haftayi bekle dedi o zamana daha net soylerim dedi 17 de kesin kiz demisti😊
Dorukela Nuray23 oyy ne güzel hayirliyla hepimiz kucağımiza alalım inşallah banada dua edin lütfen isimlerimiz vb herşeyimiz belli heyecan dorukta 🙂🤰🏼
Dorukela Elostugra umarım böyle bir durum olmaz ve net bir şekilde öğrenmiş oluruz gerçi herşey nasip kismet neyse hayırlısı o olsun🙂 teşekkür ederim
Ozge20ulu Elostugra Ay o durum zor gerçekten benim arkadaşımda doğumda öğrendi herşeyi pembeyken oglusu oldu ben kendi doktorum hariç 3doktora daha gittim farklı hiç birine demedim kız diye sordum cinsiyeti ne diye kız dediler 🙏
Dorukela Mnevvr53 herşeyin hayırlısı tabbiki ama inşallah bizde ve sizde kesin olarak öğrenir ona göre hareket edebiliriz🙂
Mnevvr53 Dorukela insallah bizimkiler kesin biliyor neymiş 2 kere erkek tahminin de bulubdu erkektir diye sonra kiz olursa yalanci duruma dusmekten korkuyorum
Dorukela Mnevvr53 Allah’ın izniyle bişey olmaz zaten doktorlarımız rutin kontrollerimizde veya detaylı ultrasonda uyarırlar diye düşünüyorum
Mnevvr53 Dorukela 25 ine gitcem ayrintili usg ye bakalim ne diyecek o doktorda biraz sormayada çekiniyorum biraz
Dorukela Mnevvr53 bence aklınızda kalicagina bilgi almalisiniz gönlünüz rahat olur en azından ama siz bilirsiniz yinede💁