Kızlar cidden bilgim olmadığı için yazıyorum 40+2 günlük hamileyim normalde Devlet Hastanesi ne gidiyorum fakat en son 37 haftalikken gitmiştim sonra sıra bulamadım için malum son haftalar suyu v.s nasıl merak ettiğim için yarın özele gitcem Muayene parasi dışında doktorum Nts isterse onun içinde ücret ödeniyor mu ?