UmmuUsame merhabalar bende 37+1 haftayım mide yanmasindan 3 yastikla yatiyorum😊ama ne çare
gece saat basi tuvalet
bebegin surekli kendini şişirmesi karnimi cok acitiyor,kızımda böyle degildi,oğlan cok hareketli,sağlıkla alalım bebislerimizi insallah🤲🏻