ebdk haftada başlayıp antibiyotik kullanımına rağmen siistit geçmiyor ağrı baskı yanma oluyor. antibiyotik kullanınca azalıyor sonra yine başlıyor dr. iğne tedavisine başlayacağını söyledi yaşayan çare bulan var mı