Meray64 Kızlar bübchen in bi bebe yağı var bi de bebek nemlendirici sütü. İkisini de almak gerekir mi sizce?
Ozgglt_ Meray64 bebe yağı gözenekler açısından pek önerilmiyor. Daha çok losyon , süt tarzı ürünleri kullanabilirsiniz
RanaNar42 Meray64 ben bu ürünün şampuanı kremini bebek yağını almıştım hep ama bebek yağını çok kullanmadım açıkçası olduğu gibi kaldı tercih sizin yine de ama şampuanından kreminden çok memnundum
sonsuzmasalim Meray64 Bebek yağını ben sadece altını silmek için kullanıyorum. vücudu için losyon yeterli🙏🏼
diyhomelif Meray64 sütünü tercih ettim ben 🤗 birçok takipçim sütünü almamı önerdi tek başına kullanacağım 🤗
Meray64 Ozgglt_ RanaNar42 sonsuzmasalim diyhomelif önerilerinizi dikkate alarak losyonu alıcam sadece ben de 🙂