World bende doktora çok hıçkırıyor dediğimde amniyon sıvısını yutuyor doğal olarak diaframda kasılma oluyor ondan oluyor demişti, bide emme reflekside gelişiyormuş, ilk doğduklarında da çok hıçkırıyorlar o da bebeğin sindirim sisteminin düzgün çalıştığını gösteriyormuş