25+1 deyim aynı ağrıyı bugün öğlenden beri yaşıyorum. Zaten birkaç gün önce hem kan hem idrar tahlili yaptırmıştım, doktorum ile de görüştüm herhangi bir problem çıkmadı. Sanırım rahim büyüyor ve bu değişiklik ağrıya sebebiyet veriyor diye düşünüyorum. Çünkü hamileliğin ilk haftaları da buna benzer ağrılar olmuştu regl oluyormuş gibi. Endişelenmeyelim derim. 😊