Bende dün yaptırdım bence önemli bi test ne kendimi ne bebişimi tehlike altına atamazdım ama güzel çıktı öyle korkulacakta bişey yokmuş okuyup araştırmıştım bayılanlar falan oluyomuş benim sadece içim geçyi uyudum bol bol bekleme süremde yaptırcak arkadaşlara tavsiyem okusanız bile çok dikkate almayın bayılma ayılma olayı bünyeye göre değişiyo 🐥