nnurguler A-A-A_ailesi aşırıdan kastınız kaç mesela? Ben yaptırdığımda 59 çıkmıştı. Doktorum düşük bi değer 2 gün sonra yükselip yükselmediğine bakalım demişti.
Feyzaaa1 A-A-A_ailesi benim 16ydı şuan 36 haftalıgız :) beta degeri önemli degil saglıklı artıyormu iki günde iki katı oluyormu o önemli canım. Tekrar kan versin iki gün sonra
Didemcet A-A-A_ailesi 17yle öğrendim ben 🖐 doktorumuz 2 haftalık henüz demişti iki günde bir kan verdim şuan 8 haftalığız
nnurguler A-A-A_ailesi evet hamileyim :) önemli olan 2 gün sonra kan değerlerinde 1.5 ile 2 kat arasında artması. O yüzden hangi gün kan verildiyse 2 gün sonra mümkünse aynı saatlerde kan vermeye çalışın. Çıkan sonuç bir fikir verecektir mutlaka
Selin111 Babyaren benimde 14 çıktı bugün kan verdim yarın çıkıcak inşallah artar siz 14 olduğunu öğrendikten sonra kaç haftalıktı
Deryayurt A-A-A_ailesi benim 12 gün adet gecikmesiyle 26 çıkmıştı önemli olan iki gün sonra iki kat artması eğer artıyorsa iki katı sağlıklı gebeliktir canım
Ozge2805 Deryayurt ay valla içime şu serptiniz bende perşembe günü idrar kitinde çok silik çıktı dün yaptırdım adet 1 gün gecikmesinde 31.71 çıktı doktor adet tarihiyle uyumlu degil dedi ama yinede korktum
ADamla A-A-A_ailesi ben 3 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim 0.28di doktor bile güldü 🤣 sonra arttı tabi şu an 35 haftalık olduk. Önemli olan artması
Nkayserili90 ADamla canımm bişi sorcam benimde gebelik testim adetten birgün önce 0.25 çıktı acaba bende de hamilelik var mı senin ki 0.28 olunca acaba dedim hani bir ihtimal olabilir mi
G_M_Z @A-A-A_ailesi canım ben de 12,69 ile öğrendim 4 gün sonra 121,1 oldu korkma Allah’ın izniyle artıyor ki önemli olan da o 🥰😇