Öncelikle hepinize Hayırlı akşamlar güzel anneler ❤️ Bana çoğu anne aşinadır hemen hemen😁 Acı tatlı anılarım oldu burada… 23 gündür yokum özlemişim doğrusu 🥰 Benim hikayem 39+4 de doktorumun bebeğinin suyu azalmış demesiyle başladı diyebilirim. Çok fazla beklemeye gerek olmadığını bir kaç güne sancım gelmezse suniyle doğumu başlatmamız gerektiğini söyledi. Ben tam 40 hafta olmasını bekledim ve 40. Hafta da sancım gelmeyince Annem ve eşimle birlikte çantaları alıp hastaneye gittik. Hemen yatışım yapıldı suni takıldı, saat tam 12.00 da.. Nst de sancım 0 tabi. Neyse 1 saat kadar yattım, sonra doğum koçu geldi pilates topuyla, epey bir zıplama hoplama filan derken ilk serum bitti ve hiç sancı yok. İkinci serum bitti hiç sancı yok ve ben gram acı hissetmiyorum. Hemşire geldi. Daha önce kimseye 3. Serumu takmadım nasıl sancı hissetmezsn dedi ve şok oldu kızcağız( saat 23.00)😂 tabi o sırada 4 kere açıklığa bakıldı ve 2 tane suni yedim hala 1 santim. (4. Defa da kötü oldum ve ağladım çünkü ebe nişanımı patlattı sanırım 😒 acı eşiğim yüksektir bu arada) O esnada doktorum geldi ve Sena ben 3. Serumuda takarım ama açılmanın olacağını düşünmüyorum ve alttan bakıldıkça böyle ağlamanı istemiyorum açıkcası dedi. Eşimde ağladı ben ağlayınca, aşkım sezaryen ol bitsin şu gün artık dedi. Doktorum da eşime hak verdi. Çünkü 2 litre serum yedim ve kolumu hissetmiyorum, 11 saat sguat filan yapmışım bitkin hissediyorum kendimi. Tamam dedim ve anında Sezaryene alındım. Spinal iğne yapıldı( normal kan alınca hissedilen acı gibi,, acımıyor yani) direk bacaklarım uyuştu hemen Doktorum geldi 5 dk sonra bir çığlıkkkk😍😍🥰😂 Bende ağlıyorum tabi hüngür hüngür. Bebeğime baktım ve götürdüler direkt. Dikiş atılırken( lazer dikiş olduğu için ince bir çizgi var sadece🙃) hafif mide bulantısı titreme filan oldu. Odama çıkarıldım eşim dışarda hüngür hüngür ağlıyor aşkım sen ne yaptın böyle bize diyor😂🥰 ben o esnada titriyorum tir tir. 3 saate uyuşukluk geçti. Gazımın geldiğini hissettim ve gazım yatakta çıktı 😇 eşim ve annem alkışlıyor mutluluktan😄 uyuşukluk geçince ağrılar başladı tabi ama ağrı kesiciler filan hafifletiyor merak etmeyin. İlk yürüme biraz zor oldu benim. Bir tur atınca başım döndü ve midem bulandı. Ertesi gün tam olarak Ayağa kalktım ve taburcu olduk. Sütüm gelmedi bu arada bebeğimi emziremedim. Eve gelince ertesi gün duş aldım öyle geldi. Bebeğime ne yaptıysak memeyi tutturamadık🥺😞 Emzirme danışmanımla iki hafta yoğun çaba gösterdik fakat böyle bir inatçılık olamaz.. ( Tüm yolları denedim göğüs ucuma şerbet bile sürdük)resmen patlayacak gibi oluyor ağlamaktan. 😞Sütümü sağıyorum ama sütüm az. Kısa sürede de kesilecek 😒 mecburen mama yiyor . Beni en çok yıpratan bu oldu. Ağrılarımı bile unuttum o süreçte ama başaramadık.. Danışman da pes etti benim gibi..
Hepinize hayırlı doğumlar dilerim canlar. Doğum türünü bebeğiniz belirliyor kesinlikle ☺️ Yani akışına bırakın her şeyi. Bebeğim 3900 gr doğdu gerçekten de doğru çıktı kilosu. Ultrasonlarda yanılma payı az yani… sorularınızı özenle cevaplayacağım.👍😘