Haticemelekkkk Günlerdir hiç bir şey yiyemiyorumbir günümü bir poğaça ile bitiriyorum nerdeyse benim kadar midesi bulanan var mı😔
Elifff25 Haticemelekkkk iki hafta öncesine kadar bende sizin gibiydim sudan bile iğreniyordum aşırı baş dönmeside vardı dr söyledim progestan yapıyordur dedi ve fitil olarak kullanmaya başladığımdan beri rahatım biraz
Minigim20 Haticemelekkkk bugün 31 haftalık olduk ama daha biraz önce çıkardım zor valla gecmeyince gecmiyo
Dlkelc09 Haticemelekkkk ilk haftalardaysanz normal ben 3 gün sadece leblebi ve su ile yaşamıştım bulantı kusma koku duyunca kendimden geçiyordum ilk 3 ayımı hatırlamıyorum prilam yazdı doktorum içtim içtim uyudum 20.haftaya kdr falan berbattı.
Haticemelekkkk Kaderimm sudan bile midem bulanıyor bugün sadece poğaça yedim başka bir şey yiyemedim 10. Hataydayım
Kaderimm Haticemelekkkk Kendini biraz zorla cnm bebeğin için helede su çok önemli bende pek yemek yemem hatta suyu sevmem bile denebilir ama bebiş için zorluyorum kendimi Allh yardımcın olsun doktrundan ilaç işteigde bulantısı icin
Arminsare Haticemelekkkk prilam Dr. Diye bir ilaç var gebelik bulantıları için. Hiç bir zararı da yok doktoruna danışıp alabilirsin çok etkili güzel bir ilaç.
Mervenur19 Haticemelekkkk ben 13+6 oldum ama nasıl oldum bana sor 12. Haftaya kadar sadece ayva yedim nerdeyse suyu aşırı severim içmeyi sudan tiksindim komposto falan içmeyi dene yapacak bişey yok inşallah çabuk geçer