33+2 haftadayım yaklaşık 1 haftadir aşırı derece kaşınıyorum ilk olarak göbegimde başladı daha sonra kollarım ve bacaklarım ve hala yayılıyor kırmızı benek benek duruyor kasininca kabariyor dermatolojiye kadin doğuma gitmedigim yer kalmadi alerjik dediler ilaclar fayda etmedi,bitkisel olarak bile herseyi denedim limon,tuzlu su,adaçayını kaynatıp pamukla sürdüm ama nafile daha önce böyle birşey yaşayan varsa ve nasıl geçirdiyse yardımcı olabilirmi lütfen dayanamıyorum hiç artık