My12 Byzbydn 27 haftadayım sürekli midem gaz yapıyor sürekli geğirme peşinden kusma geçmiyor bir türlü benimde 😭
2prensannesi06 Byzbydn kızlar bende 30 haftalık hamileyim bende de gaz çok afedersiniz 🤭 bide midemden eksi su geliyor bıktım artık 😔
Byzbydn Ebb bulantı için prilam kullandım ben işe yarıyodu. Yanma içinde gaviscon şurup diyolar ama ben öyle bi sorun yaşamadım henüz
Byzbydn My12 bende çok efsane yaramasa da iyiydi hergün değil de 2 3 günde bir istifra ediyodum bulantım azalıyodu en azından. Bide zofer mi neydi sanırım onu da çok duydum
My12 Byzbydn zofer i de kullandım hiç bir şekilde geçmiyor benim kusmalarım sürekli gaz olduğu için geğiriyorum hiç durmadan o an midem bulanıyo birden kusuyorum
Byzbydn Girlsmomm hiç işe yaramıyo ya boğazımda da düğüm gibi bişey var gitmiyo o hiç hele yemeklerden sonra çok rahatsız oluyorum. Sürekli soluma yatıyorum biraz rahatlatıyo