Ozlem35- Kızlar sezeryan doğumda hissediyor musunuz? Ayrıca dikiş toplamda ne kadar sürede ıyılesıyor ?
zezeyyy Ozlem35- spinal sezaryen oldum kesinlikle acıyı hissetmiyorsunuz ama o çekiştirmeleri falan hissediyorsunuz garip oluyo insan😁 dikişlerimin acısı 1 haftada geçmişti ama tabi ömür boyu bizimle kalacak
Dilbenur-ok12 Ozlem35- hissediyorsunuz ama acı sıfırdan da sıfır 👌🏻 Dikişlerimin acısı 10 günde geçti
KaanErkan-mom Ozlem35- hissetmiyorsn canım sadece ufak çekişmeler. Dikiş benim lazer dikiş olduğu için incecik bir çizgi. 23 gün önce doğum yaptım, 1 haftada bütün ağrın acın geçiyor