dilos Merhabalar Ben tecrübeli annelerden yardım isteyecektim şuan 8 aylık hamileyim ilk hamileliğim 100 kilo oldum 🙈 hastane için gecelik pijama takımı vs alacağım ama beğendiğim modellerde de çok fazla büyük beden bulamıyorum bir kaç yer Doğumdan sonra zaten biraz daha incelmiş olacaksınız dedi kimi yer de büyük alın hemen inmiyor o karın dedi riske girip şuan üzerime tam olan bir model mi alsam yoksa bol bol modeller mi seçsem karnımız bir miktar da olsa iner mi acaba
MelisOnur dilos canım bence o göbek gitsede gitmesede bol kıyafetler al çünkü çok yatıcaksın sürekli emziriceksin rahat olabilmen açısından bol kıyafet tercih et bence.
CansuDemir Benimde doğumum yok,17 haftalığım.Şansıma tonla gebiş gördüm yakından.Doğumun hemen ertesi,sonrası,öncesi vs.Kimi iş arkadaşımdı,kimisi akraba vs. Genel olarak gördüğüm sezeryan veya normal farketmeksizin, doğum sonrası bir çoğunda karın göbek kısmı hala 5 aylık gebeymiş gibi şiş idi.Çünkü büyüyen rahim hemen bebek çıkınca fısss diye küçülmüyor.Yeri değişen organlar hemen tekrar eski yerlerine geçmiyorlar. Ortalama 40 haftada adım adım değişen vücudun gene kendini toparlaması da bir zaman alıyor. Ben hamilelik öncesi S/M bedendim.Nişanlıyken çeyiz mağazasında çalıştığımda indirimden bir lohusalık pijama L/XL aldım böyle göğüs altından bol çok rahat bir şey.Süslü tüylü şekil bir şey değil,düz pamuklu penye.Bence sende bol şekilde bak,rahat edersin.☺️ Güzel doğumun olsun inşallah.