Derya-55 ben yapmayacagim canim fotografci da alamadigim icin gerek gormedim. Eşim de tek kalacak, zaten ordan oraya kosturacak bi de suslemeyle ugrasmayalim dedik.
Bir de benim doktorum bebek ve anne sag salim odaya gelene kadar hicbir suslemeye izin vermiyor zaten.
Ama fotograf cekimi yapabilecek olsaydim sade ama şık bir iki susleme koyardim kapi susu, birkac balon falan