kubranuryilmaz öyle tabi ama baş ağrısının bebeğe çok fazla bi zararı olmaz hep şöyle düşünüyorum birşey olsa bile ben bunun önüne geçemem olacağı varsa olur bu her konuda böyledir korkuyla yaşanmaz o çocuk doğunca da bu kez en ufak ateşinde öksürüğünde evhamlanıcaz zaten . Herzaman tedbir çok önemli tabiki eğer anormal birşey olursa korkup hastaneye koşmak lazım ama sürekli olumsuz düşünmeyin sonuçta bişey olacak olsa bile biz buna engel olamıyoruz hangi anne ister ki çocuğuna bişey olmasını istemedikleri halde oluyor. İnşallah sağ sağlim kucağımıza alırız ama içinizi ferah tutun çok daha zorlu hamilelikler var Allah’ın izniyle geçer gider zaman o kadar hızlı geçiyor ki 😊