Seydaparlak Kızlar iyi akşamlar kaçıcı haftanızda kıyafetleri yıkamaya başladınız ? Ben cok heyecanlıyım ama doğum mayıstaaa erken sanırım daha😬
egemommm Seydaparlak bende 31.haftadayım yavaştan yıkamaya başladım, her gün bir bölümü yıkıyorum ütülemesi falan anca zaman geçer 😊
Adonis01 Seydaparlak 34+1 2 gün önce başladım yıkamaya , bugün de ütülemeye başladım ama erkenden yapmak en iyisi . Böylesi yorucu oluyor
Selinn4 35 haftalığım elhamdülillah 2 gün önce mid gbi yıkadım ütüledim paşamın kıyafetlerini jelatinlerle paketleme yaptm birkaç günede valiz hazirliycam cok heycanlı ve güzel rabbim isteyen herkese nasip etsin AMIN🥰🙏🏻🧿
WmonallissA Seydaparlak 28. Haftadayım bugün bir kısmını yıkadım, bir kaç güne de hastane çantasını hazırlayacağım, ne olur ne olmaz diye,
Mrs-Ergull Seydaparlak benimde Mayısın ilk haftası gibi inşallah 🤲🏻 Bende 31-32 hafta gibi düşünüyorum yıkamayı 🥰🙊
Eylul58 Seydaparlak 24. Hafta gibi yikamaya başlamıştım aşırı derecede sirt agrim vardi o haftlarda bile,iyiki erken başlamışım, hurçlayip kaldırmıştım şimdi 35. Haftadayim rahatım hastane çantamı hazirliyorum 🤗