snnur97 o haftalarda bebek hissedilmez canım ikinci gebelikte bile hissedilmez ilk oğlumu 17+4 lerde hissetmiştim ikinci oğlumu 15 ten sonra cok minik hissetmeye başladım şimdi daha net hissediyorum 20 haftalık olduk o nabız atması oluyor cinsiyeti tahmin edebilir belki doktor net söylemesi için biraz erken hayırlısı olsun inşallah 🤲 🥰