Esraalmawla Merhaba arkadaşlar 14 haftalık hamıleyım yaklasık 3 haftadır tansıyonum sabah ogle aksam herzaman 9-6 kalp atımıda 90 sizce düşük tansiyon mu ve erken doguma etkısı olurmu 😏