snnur97 bende 12+3te ikiliye girdim oradaki Dr erkeğe benziyor dedi.13+5 özelde değişik bı doktora denk geldim ilgisiz alakasız daha dur erken dedi yarın 14+5 kontrolüm var başka doktora ins tahmin alırım artık gösterirse. Yani iyi bir doktorsa söylüyor görürse ben ilk kızımda 11.12.haftalarda çok zorlamistim doktorumu %51 söyle bari die ozmn kız demişti ve değişmedi doktorda önemli yani umarım pozisyonu da uygun olur ve görürsün çok tatlı meraklar bunlar çünkü