Iyi geceler kizlar. 7 bucuk aylik kizim var. Emmeyi birakali 2 hafta oldu. Benim adetim bugun tam 1 hafta gecti. Test yaptigimda 4 gun once negatif cikmisti. Normalde pco rahstsizligim var ama su an ne durumdayim bilmiyorum. Korunmuyoruz 3 aydir. Biraz karisik anlatmis olabilirim. 🤭 Benzer durum yasayan var mi?