ecembugra53 Seseff kız veya erkekte farketmıyor bebeğin geleceği vakit farklıdır her bebek farklıdır 😊
Seseff ecembugra53 öyle tabi ki sadece deyişlere göre kız bebekler erkenci davranırmış doğruluk payını bilemem😇
Merve__kozz Seseff banada öyle dediler hep bende diyordum ki tamam kızcagızım gelir 37 de 38 de 😂 cumartesi günü dolu dolu 40 hafta olcak ne bi belirti ne bi açılma hç bişey yok 😂 oğlum 39 da pat diye doğuvermişti
Hilalsny Seseff bende boyle duydum 36. Haftama girdim bakalim ne zaman gelcek 38 ideal benim icin😂😂 kac aydir bekliyom gelsin artik