Elif5361 evet fotoğraf ve CD veriyo ama onu zaten hepsi veriyordur. Yok yüzünü göstermemesi ile ilgili değil. Bir öncesinde aile doktorumuza gitmiştim, devamlı ona gitmiyorum. Adam resmen ayrıntılı ultrason gibi bak bu başı, bak bu hipofiz bezi eğer bu gelişmemiş olsa şöyle olurdu ama sizin gelişmiş. Bak şu parmakları, bu bacak açısı vesaire gibi tek tek gösterip anlatmıştı.
Ama Aytül hanımda şöyle oldu: bebeğin bir şeylerine bakıyor ve yanındaki hemşireye sayısal bir şeyler söylüyor. Hemşire de yazıyor. Ne olduğunu anlamıyorsun. En son bebeğin durumunu söylüyor. Benim ciddi bir şey yoktu. Şöyle ufak bir şey var doktorun yine de takipte kalsın dedi.
Kötü demiyorum yanlış anlaşılma olmasın. Çok sakin ama özel olarak onu iyi yapan bir şey yok bence. İnşallah sizin için iyi olur her şey. Bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza almanız dileğiyle ☺️🖖🏻