uraluygar harika bişi bence. Ben yıllar önce genel anestezi ile kist ameliyatı olmuştum aynı sezaryen gibi kasıktan kesilmiştim. Çok zorlanmıştım ilk uyanış kusma isteği kendine gelme süresi yemek yeme problemi vs. 15 gün önce spinal sezaryen oldum, uyanık gittim uyanık geldim odama. Hemen yiyip içebildim. Bebeğimi görebildim. Muhabbet sohbet edebildim. Yine olsa yine spinal tercih ederdim. Ki ben çok korkuyordum, genel anestezi mi alsam diye çok düşünmüştüm. Ama iyi ki spinal tercih etmişim.