Bende 38+2 normal doğum yaptım bebeğimle ilgili herhangi bi sıkıntı olmadı 3500 doğdu. Suni sancıyla doğum yaptım ben suyum veya nişanım gelmeden. Doktorum bana bebek herşeyini tamamladı bir tek sancıyı bekliyo sadece kilo alır o kadar beklersek demişti . Bi zararı olsa ben suni sancı verip seni doğurtalım demem demişti öylede oldu. Bi sıkıntı olmadı çok şükür.