Ayisigi45 hayır normal gebelik testi çok silikti dün yaptım hatta
bugün kan verdim beta hcg 60 çıktı hayırlısı bakalım🙏🏻
şunu da belirteyim geçen perşembe mantar olduğum için kadın doğuma gitmiştim o gün de test yapılmıştı tabii adete neredeyse 6-7 gün vardı beta hcg 0,100 çıkmıştı bugün ise 60