eaktr Eslina175 evet haklısınız, benimde 2. Gebeliğim ilki 8,5 haftalıkken kendi kendine sonlandırmıştı. Çok üzülmüştük elbetteki. Şuan 12+2 deyim rabbimm kucağımıza almayı nasip etsin sağlıkla inşallah🙈🙏🏻🙏🏻