Canım benim 3. Sezeryanim olacak her ikisindede ameliyat günü hem ultrasyon hemde alttan maine yapıyorlar çocuğun başı nerde hesap yapıyorlar doktorların bilmesi gerekiyor çapını falan ilk bebeğinde sancılı gittim bebek kilolu ve yaşım küçük olunca mecburen ameliyat oldum ikincide sezeryan ve ameliyat günü yapıyorlar