Buseberenbalcii 4 yaş 1 yaş ve 1 aylık. 3 ü de sezeryan. Valla kolay degil ama öyle öldüm bittim bir zorlugu da yok. Tecrübe herşey gerçekten. Tecrübeli olunca daha kolay oluyor. Ve daha çabuk büyüyorlar. Ailemle çok yakınız 5 dk aramız ama sadece kardeşim yanımda. Oda 1 martta okullar açıldığı için oda gelmeyecek. Allahtan çocuklarım uykusu yemesi içmesi düzenli çocuklar şuan normal gidiyor. 1 marttan sonra naparım bilmiyorum. Eşim birini tutalım diyor ama şu dönemde pek mantıklı gelmiyor. Yardım olsun diye de eve yabancı biri girip çıkması ne bileyim. Bide virüs kapmayalım diyorum. 2 çocukla korkmayın bence. Ben 2 çocukla hiçbirşey mişim diyorum. Hatta tek çocugu olanlar bana çocuksuz gibi geliyor artık.