ArzumustafA Slm tecrübeli anneler ilk gebeligim ve 38. Haftadayim aniden migde bulantisi kusma ve ishal yasiyorum wcden cikamadim resmen dogum dan kisa süre önce bu semptomlari yasayan oldumu?
Siibeell ArzumustafA 9 ay kabızlık yaşadım doguma 1 hafta kala ishal olmuştum ve dogum belirtisi diye okumuştum çogu yerde ama doktorunuza danışın yinede ishaliniz fazlaysa su kaybı olabilir serum takılmıştı bana
heyymomm ArzumustafA genelde ishal belirtiler arasında gözüküyor burda da çok okumuştum ama kesin doktorunuza bildirin belki suyunuza bakmak ister
Sehertamer ArzumustafA bendede oluyor 38+2 olduk doğum belirtileriymiş araştırmıştım az kaldı sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
ArzumustafA Siibeell teşekkür ederim cevabin için bakalim daha sürcekmi yarinda gecmesse gidicem doktora.