CerenYigit Merhaba hanımlar Bebegim 5 haftalıktı yeni ogrenmistim kanamam oldu kurtaj olmak zorunda kaldım bos gebelikti şimdi tekrar hamile kalmak istiyorum neler yapmaliyim nelere dikkat etmeliyim 2.hamilelik icin yaşayanlar bilgi verebilir mi
Rabia54_ CerenYigit canım çok geçmiş olsun ama 5 haftalık boş gebelik kararı için erken gibi geldi bana
Egemensemra CerenYigit merhaba benim 8 haftalikken kalbi durdu kurtaj oldum doktorum 3 ay korunun dedi korunduk 2 ay sonrasinda tekrar hamile.kaldim suan 37 haftaligiz
gonul0604 CerenYigit Ben yaşamadım ama duyumlarımı paylaşayım belki faydası olur❤️ Kürtajdan sonra en az 1 adet dönemi bekleyin diyormuş doktorlar birde mutlaka genetik test yaptırım diyorlarmış çok geçmiş olsun 🌸
Honeyss CerenYigit cnm once doktorunla gorus onun dediklerine uy cunku muayene edecekler en dogru bilgiyi doktor verir burdan bizim bisey dememiz pek dogru olmaz durumunu bilmedigimiz icin
CerenYigit Honeyss tabi öyle doktor ne söylerse ama işte burda da başından geçmiş yaşamış insanları okudukça insan biraz rahatlıyor doktor bu kadar bilgi yada öneri vermiyor yaşanmışlık kişiye gore farklı ama insan kendisinden birşey çıkarmak istiyor yine de
CerenYigit Rabia54_ benim icin kesenin ici boş dediler kanamam çok oldu regl gibi ben hastaneye gittim hemen aldılar beni kurtaj dediler kese boş olduğu için ama tamda bilmiyorum devlet net bisey söylemiyor randevuda söylet belki
Rabia54_ CerenYigit bende 2 kere boş gebelik yaşadım ilkinde 10 haftalıkken kürtaj oldum diğerinde 8 haftalıkken kanamam oldu o şekilde oldum
CerenYigit Egemensemra ne güzel kanama falan olmadi dimi pregstron ilacı falan kullandınız mi sağlıkla dünyaya gelsin inşallah
Egemensemra CerenYigit bunda da dusuk tehlikesi vardi bir ay oncesine kadar da hep kanamam oldu progestan ve igne kullandim ayrica koraspirin kullaniyorum
Rabia54_ CerenYigit teşekkür ederim 3 adet dönemi bekledim ama hiç beklemeyen de var bazı doktorlar bekle diyo bazıları hiç bekleme diyo
CerenYigit Egemensemra insallah saglikla kucağınıza alırsınız çok zordur sizin icin kincisinde de kanama görmek Allah yardımcınız olsun
Egemensemra CerenYigit amin Allah razi olsun ayrica esim bu surecte cok destek oldu bana Allah razi olsun kaybimizI ne kadar cabuk kabullenip psikolijimi ne kadar cabuk duzeltirsem daha iyi olacagimizi tekrar cocuk sahibi olacagimizi inancimi korumam gerektigini sevkatle sabirla anlatti her agladigimdabu hamileligimde de bir kere olsun ev isi temizlik yapmadim esim hem calisiyor hem de gelip evde temizlik vs islerini yapiyor es destegi cok onemli cidden
Rabia54_ CerenYigit evet canım 34 haftalığım iki kere üst üste olunca genetik test yaptırdım pıhtılaşma çıktı iğne kullanıyorum
CerenYigit Egemensemra evet eş çok önemli benim eşimde öyle Allaha şükür hiç üzmüyor Aklına getirmiyor Allah sağlıkla versin diyor düşük yapmış psikoloji asla girmiyorum sayesinde zaten hamile olduğumu öğrendim ve bi gün sonra düşük yaptım buyuzden sanki adet olmuşum gibi geliyor bazen çok acı