CeyhanG Merhaba anneler 36. Haftamdayım 4 gündür vajinada gerginlik hissediyorum özellikle oturduğum yerden kalktığımda yürümekte güçlük çekiyorum kanamam ve nişan gelmesi yok karın ağırısıda eşlik etmiyor bu durumu yaşayan var mı