Mrtmn Ben 2 aydır yatıyorum kanamalı ikiz gebeliğim nedeniyle… Çok kanamalı ve pıhtılı günlerim oldu doktor hep geçecek diyor geçmedi ama neyseki bebeklerim çok şükür iyiler… Böyle gebelik geçirenler olabiliyormuş nedeni nedir kimse net birşey söyleyemiyor..Sen de sakin ol ve yat dinlen..