Hatice4446 Kesinlikle ben 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Çok korkuyorum normal doğumdan sanki normal yapsam doğum yapamayacak gibi hissediyorum kendimi çocuk geri gider birşey olur herşey geliyor aklıma 🤦🏻♀️😑😑😑 Saçma sapan kendimi korkutuyorum sanırım bu yüzden hep gönlüm sezaryandan yana..🤦🏻♀️😑😑