Nurse_gebe ben senle hemen hemen aynı boydayım 1.60 benimde noyum boyla alakası yok rahim ağzının çabuk yumuşayıp açılmasıyla alakalı birde bebeğin aşağıda olmasıyla benim 40+0 da 1 cm açıklığım vardı yarın kontrolüm var bakalım ilerlemişmi inşallah baya bi yol kat etmşmdir