Btltlg kış ayı ozellikle cok normal, gebelik sebebiyle simdi vitaminler ölçülüyor hep, ama normal hayatımızda da büyük ihtimal düşüktü fark etmiyorduk, buyuk ihtimal gebeliğin boyunca kullanacağım gibi geliyor bana 😅 hatta doğumdan sonra ozel olarak da takibini yapicam, 3 ay da bir bakıyor simdi doktorum.