TunarinAnnesi Merhaba Arkadaşlar 🌹Beni burda çoğunuz Tanırsınız 2019 da ilk gebeliğim Happy Momda oldu Ama malesef kayb etdim (12haft) 1 yıldır gebe kalamadım ovulasyon takibi yapıyorum sizce yumurtlama varmi son test bugün Bat 19 https://imgyukle.com/i/LC6kve
fethiyeli48-48 TunarinAnnesi 13 den sonrası neden yok . 13 de belirginleşmeye başlamış Lh hormonunuz ama testin devamı yok 13 den sonra yumurtlama olmuş olmalı
TunarinAnnesi fethiyeli48-48 35 günde bir adet oluyorum FLO programa göre 19 20 21 ci gün oluyor yumurtlama , testim bitmişdi siparişim 5 gün sonra geldi ama daha olmamiş yumurtlama hem bana hem teste göre çünki baya bi ağrili oluyor bende hiss ediyorum
TunarinAnnesi fethiyeli48-48 ilişkili 1 gün boş 1 gün dolu devam ediyor adetden beri zaten ama yumurtlamayi teste görmek istiyorum garanti olmasi için 🙏
esra572 TunarinAnnesi muhtemelen geç yumurtlucaksin canım benimde 18 19da yumurtalama gerçekleşiyor hep
TunarinAnnesi esra572 Evet kuzum zaten son 6 aydır 60 günde bir adet oluyorum bugün dupaston verdi dr yumurtlama olmuşsa tutunmasi için yoksa normal 30 günde adet olayım diye