Değerli anneler,13 haftalık hamileyim birkaç gündür kahverengi kanamam var,doktora gittim.Gerekli muayene yapıldı ve hiçbir sorun yok dedi doktor için rahat etsin diye düşük önleyici hap veriyorum dedi.Aranızda bu sorunu yaşayanlar varmı?Çok endişeleniyorum 😓